Beste leden van de Stadsraad Muiden
Het bestuur van de Stadsraad Muiden heeft de intentie om een Algemene Ledenvergadering (ALV) te organiseren op:
donderdag 10 maart 2022 om 20:00 uur
Hiervoor worden alle leden uitgenodigd. De vergadering zal gaan over de jaren 2020 en 2021. In 2021 heeft geen ALV kunnen plaatsvinden vanwege de maatregelen rondom Covid-19. Dat wil niet zeggen dat het bestuur van de Stadsraad al die tijd heeft stilgezeten. Integendeel!
Een voorlopige agenda van de ALV treft u hieronder aan. De definitieve agenda ontvangt u met de oproeping van de vergadering die u uiterlijk 23 februari kunt verwachten. Tijdens de vergadering zullen alle bestuursleden van de Stadsraad Muiden aftreden. Vanaf dat moment zullen zij de taken overdragen aan een nieuw (interim-)bestuur.
Wij roepen u als lid op om uzelf aan te melden of anderen voor te dragen als voorzitter of als lid van het nieuwe bestuur. Overweegt u om zelf of iemand anders voor te dragen en zo actief te worden binnen het bestuur, meldt u zich dan, met een korte toelichting en motivatie, vóór 1 februari 2022 aan bij de voorzitter van de Stadsraad op info@stadsraadmuiden.nl.
In lijn met het Huishoudelijk Reglement van de Stadsraad wordt van bestuursleden verwacht dat zij zorgvuldig, betrouwbaar, integer en communicatief vaardig zijn en de belangen van de inwoners van Muiden voorop stellen. Zij moeten goed in een team kunnen samenwerken, voldoende tijd beschikbaar hebben om een volwaardige bijdrage te leveren en het algemeen belang van Muiden centraal stellen.
Uit de aanmeldingen zal, zoals de statuten en het Huishoudelijk Reglement dat bepalen, het bestuur een voordracht doen voor een nieuw (interim-)bestuur. Stemgerechtigde leden kunnen uiterlijk tot op de tweede dag voor de datum van de betreffende algemene ledenvergadering leden tegenkandidaat stellen. De tegenkandidaatstelling moet namens minstens vijf stemgerechtigde leden schriftelijk aangemeld worden bij de voorzitter van de Stadsraad Muiden op info@stadsraadmuiden.nl. Een schriftelijke bereidverklaring van de betrokken kandidaat moet bijgevoegd worden.
Ook leden, die actief zouden willen participeren binnen de projecten van de Stadsraad Muiden, roepen wij op om dit kenbaar te maken aan de voorzitter onder vermelding van soort project en motivatie.
Heeft u vragen of mocht u onderwerpen op de agenda van de ALV willen zetten, dan kunt u dat kenbaar maken door vóór 1 februari een mail te sturen naar de voorzitter van de Stadsraad op info@stadsraadmuiden.nl.
Mocht de bijeenkomst vanwege Covid-19 geen doorgang kunnen vinden, dan zal de ALV zo snel mogelijk na de genoemde datum plaatsvinden.
Met vriendelijke groet,
Namens het bestuur van de Stadsraad Muiden
Hans van der Steen
Voorzitter Stadsraad Muiden
Voorlopige agenda ALV Stadsraad Muiden 2022
-
- Opening
1. Vaststellen aantal stemgerechtigden
2. Vaststellen agenda
- Ingekomen stukken/mededelingen
- Bespreking jaarstukken
1. Vaststellen jaarverslag 2020 en 2021;2. Verslagen van de kascommissie;
3. Vaststellen jaarrekeningen en balansen 2020 en 2021.
- Vaststellen ledencontributie 2022.
- Vaststellen voorlopige begroting 2022.
- Toelichting op aftreden bestuur en decharge van het bestuur en de kascommissie
2020-2021.
- Benoeming van de
- Leden van de kascommissie 2022;
- Leden van het stembureau ter telling van de uitgebrachte geldige schriftelijke
stemmen;
- Leden van het (interim-) bestuur.
- Door de leden ingebrachte agendapunten.
- Rondvraag.
- Sluiting rond 21.30
- Opening